Finbesök!

Jaha, nu har jag fått kvinnligt, förnämt besök här i Berlin, närmare bestämt Cecilia Rolland, från min kära "familj" i Uppsala. Inte de biologiska familjen, alltså.

Jag är så oerhört glad att någon har kommit hit, som kan slita mig ifrån mina intensiva studier. Känns verkligen som jag behöver det och därför ser jag fram emot kommande fyra dagar!

Planen är att börja med en långpromenad bort mot Tiergarten och Kurfürstendamm, där det finns en hel klädaffärer. Ja, naturligtvis börjar två brudar, i sina bästa år, med en shoppingtur i ett av Berlins största shoppingcenter, vad annars? Tänkte passera Brandenburger Tor, Holocaust-Mahnmal och Siegessäule, för att liksom avverka några av de "tyngsta" sevärdheterna, på vägen.

Vad som händer sedan... den som lever får se. Jag ämnar i alla fall återkomma. Även det med ett antal bilder.

Tänkte nu gå och kolla var Roland tog vägen. Hon verkar ha gått vilse. Kanske har hon hamnat hos den ryska snubben i rummet bredvid och det vore ju synd. Bäst att kolla.

Puss

Kommentarer
Postat av: Far

Berätta nu litet mer om finbesöket!

2009-11-28 @ 20:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0